♥Ieka Mashi♥

Baby comel ♥
Saturday 18 February 2012 ? 0 MASHI ?

Assalamualaikum ! Hello guys ! Today aku nak cerita pasal sorang baby comel ni. Aku pergi makan malam dengan family dekat satu Restoran A&A Seafood dekat batu6. Lepas tu, ada sorang baby ni dekat kedai tu, aku tak perasan, mak aku cakap "ieka, cuba tengok baby belakang tu'' aku pun tengok, then aku senyum and say hye. *lambai tangan* punya tekejot aku dye pun senyum and lambai tangan, comell! Mak dye kata dye 7bulan, 7bulan? eh, sama bulan aku couple dgn Capital A♥ hehe. Comel sangat dye, aku nak tangkap gambar tapi takut mak dye marah, ape peduli aku kan sengal haha aku amek je la xD nak tau sangat ke? japp yeee ~






Bagi aku budak ni comel, tak tau la kalau bagi korang yang baca ni ken :/  


Thanks for reading :)




Older Post . Newer Post


// Forever Young-One Direction